Cesur Adam @cesur
28 August, 09:12
Lan @Coni nerelerdesin? Hiç sesin çıkmıyor lan! 5 günün kaldı, hatırlatmak istedim tekrardan Coni efendi;)
#coni
#halilkural
Tunahan Kara @tunahankara
27 August, 01:37
Coniye sen niye fakesin diye hesap soran elemanın hesabı fake JDKSMFKSMEMCLSMFKSMC
Cesur Adam @cesur
26 August, 08:31
Coni sen kimsin? gerçek kimliğin ne? Neden kendini gizleme gereği duyuyorsun? Wesloonun kurucularından biriysen, niye böyle fake hesap kullanıyorsun? Tüm sorularıma cevap ver @Coni efendi!
#coni
#halilkural
Cesur Adam @cesur
25 August, 10:43
Sıra Coni ( @Coni ) efendide....
Sendeyiz Coniiii
#coni
#halilkural
Tunahan Kara @tunahankara
24 August, 09:57
Sayın Halil abim ( @kural ). Sana yapılan yanlışlara ortak olamam bu yüzden Yusuf Arda Yeşil ve Coniye hesap sormaya geldim. Değerli abim seni hep dalgaya aldım affet abim cansın abim hehehehe.

#halilkural
Cesur Adam @cesur
23 August, 09:50
Sayın Halil Abi, sorularını Coni ve Yusuf Arda Yeşil denen şahıslar açıklama yaptıkları zaman cevaplayacağım. Değerli abim kusura bakma şuan kendimi ifşa edemem.
@kural
#halilkural
Cesur Adam @cesur
19 August, 09:37
Evet Yusuf Arda Yeşil ( @wesloo ), Halil Kuralın ( @kural ) senin için ortaya belgelerle attığı iddialara ne cevap vereceksin. Bütün Wesloo kullanıcıları olarak senin bu konu hakkında bir açıklama yapmanı bekliyoruz.

Coni ( @Coni ) seni unutmadık merak etme, seni biraz bekleteceğiz. Söz, çok bekletmeyeceğiz.

#wesloo
#yusufardayeşil
#halilkural
#coni
#gerçeklerortayaçıksın
Madamm_ So(f)ya @Madamm_soya
12 June, 10:31
Acaba "coni yim" uygulama kurucusu falan mı herkesi takip ediyo herkes onu takip ediyo aklımda deli sorular #uygulamayıkimyaptı
Coni Yim @Coni
17 April, 08:04
Hepinize #günaydın Coniler

Hiçbirşey Bulunamadı!

Üzgünüz, ancak {{search_query}} arama sorgunuz için veritabanımızda hiçbir şey bulamadık. Lütfen başka anahtar kelimeler yazarak tekrar deneyin.